piątek, 31 marca 2017

Αντιμετώπιση της δυσλεξίας

Σ' έναν πολιτισμό που βασίζεται στη γραφή για τη μετάδοση της γνώσης και κάθε άλλης πληροφορίας, η θέση των δυσλεκτικών ατόμων είναι μειονεκτική. Γι' αυτό έχει μεγάλη σημασία να βρούμε τρόπους διδασκαλίας, που να τους διευκολύνουν να βελτιώσουν την ικανότητα χειρισμού του γραπτού λόγου. Πρέπει να ξερουμε ότι η δυσλεξία έχει  σοβαρές ψυχολογικές συνέπειες σε πολλά παιδιά.  Το πρώτο ζητούμενο στην αντιμετώπιση της δυσλεξίας είναι ο πρώιμος εντοπισμός της,ώστε το παιδί να μπει όσο νωρίτερα γίνεται να κάνει τεστ σε ένα παιδικό ψυχολόγο.


Πώς αντιμετωπίζονται  οι επιμέρους δυσκολίες της δυσλεξίας
Η θεραπευτική παρέμβαση πρέπει να αρχίζει από τις βασικές δυσκολίες της δυσλεξίας.
Προχωράμε κατόπιν με την αναγκαία της μνήμης εργασίας, καθώς και με την αυτοματοποίηση της ανάγνωσης. Παράλληλη δουλειά χρειάζεται για την ενδυνάμωση της προσοχής και της συγκέντρωσης. Το επόμενο στάδιο θα αφορά την αυτοματοποιημένη εφαρμογή κανόνων γραμματικής και ορθογραφίας.

Υπολογιστή στην αντιμετώπιση της δυσλεξίας
Πολλοί σημαντική η βοήθεια που προσφέρει η ανάπτυξη της πληροφορικής στα άτομα με δυσλεξία. Χρησιμοποιώντας τον υπολογιστή, το δυσλεκτικό άτομο θα αποφύγει πολύ ευκολότερα τα ορθογραφικά λάθη. Κείμενο + εικόνα + ήχος + διαδραστικότητα είναι ακριβώς αυτό που ταιριάζει στον τρόπο σκέψης του δυσλεκτικού μαθητή: ας μη ξεχνάμε ότι όλη σκεφτόμαστε περισσότερο με λόγια αλλά  οι δυσλεκτικοί σκέφτονται πολύ με εικόνες.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz